X
شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ۹۷۱
طبقه بندی: بیانیه توافق خدمت
چچ

بیانیه توافق سطح خدمت درتارنما

MicrosoftInternetExplorer4


بیانیه سطح توافق خدمات دروبگاه:

مقدمه:

سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با توجه به جایگاه تاثیر گذاری که در عرصه صنعت، معدن وتجارت کشور دارد همواره درصدد ارتقاء سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان، ساده سازی وشفاف سازی فرآیندهای اجرایی سازمان، بکارگیری شیوه های نوین و نوآوری درارائه خدمات ، به حداقل رساندن حضور فیزیکی ارباب رجوعان جهت دریافت مجوزهای مربوطه و... بوده است بدین منظور سعی نموده در تارنمای سازمان توافقاتی را برای ارائه خدمات مد نظر داشته باشد تارضایت مراجعین را تامین نماید.

مسئولیت سازمان:

این توافقنامه به منظور ارائه خدمات(به شرح ذیل) در تارنمای سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران بعنوان خدمت دهنده ، به مراجعین بعنوان خدمت­گیرنده مورد توافق قرار گرفته است.

-دریافت ، پیگیری و پاسخگویی به نظرات ، پیشنهادات و شکایات مراجعین، در بخش " انتقادات و پیشنهادات" در منوی راهنمای خدمات

-نظرسنجی از خدمات سایت و تکریم ارباب رجوع

-پرسش‌های متداول

-ارتباط با مدیران با ارسال پیام به آدرس ایمیل pr_tco@yahoo.com

-اطلاعات مدیران سازمان در بخش "تماس با ما" و "واحدهای سازمانی"

-اطلاعات مدیران شهرستان های تابعه در بخش "واحدهای سازمانی"

-زیردرگاه شهرستان های تابعه

-ارائه خدمات سازمان مناسب با نیاز مخاطبین درحوزه های صنعت، معدن وتجارت در بخش خدمات سازمان اعم از صادرات، واردات، پروانه کسب، مجوز های ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی، مجوزهای تاسیس واحدهای صنعتی، رسیدگی به شکایات صنفی و....

-ارائه خدمات الکترونیکی در بخش میز خدمت الکترونیکی

-دسترسی به پیوندها و سامانه ها

-اخبار مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت

-قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه

-آگهی های مناقصات و مزایده ها

-وجودRSS و تکنولوژی‌های مشابه برای تبادل اطلاعات

-امکان چاپ و تهیه نسخه الکترونیکی در قالب فرمت های رایج pdf و غیره

-دسترسی به فرم های مورد نیاز خدمات

-آرشیو اخبار

تعهدات سازمان مقابل دریافت کنندگان خدمات :

-درصورت هرگونه اشکال ، قطعی و نقص فنی در تارنما اطلاع رسانی صورت می گیرد

-این سازمان تعهد می کند راز دار بوده و از حقوق و حریم خصوصی مراجعین پاسداری نماید

- در تمام تصمیمات و اقدامات ، سیاستهای کلی نظام را مد نظر داشته باشد

-قانون مدار و اعتدال گرا باشد و بر اساس ضوابط و قوانین رفتار نماید

-با راهنمایی وارائه اطلاعات لازم وکامل سعی نموده رضایتمندی مراجعین را تامین نماید

- به منظور جلوگیری از هر گونه مظاهر فساد اداری مانند رشوه و ... بخشی را درتارنما تعبیه نموده تا از این طریق به سازمان اطلاع رسانی گردد

-این سازمان درصورت تغییرات ایجاد شده در خدمات رسانی در اسرع وقت به مراجعین اطلاع رسانی می نماید

- درصورت بروز نارضایتی ارباب رجوعان وانجام نشدن یا تاخیر بدون دلیل امور قانونی آنها مراجعین می توانند از طریق تارنما شکایات یا عدم رضایت خود را اعلام نمایند تامورد رسیدگی قرار گیرد

تعهدات متقابل خدمت گیرندگان به سازمان:

- با پیشنهادات سازنده خود ما را یاری نمایند

-جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز به بخش های مربوطه مراجعه نمایند

-جهت حضور در سازمان مدارک مورد نیاز را به صورت کامل به همراه داشته باشند

-درخواستهای خلاف قانون از کارشناسان نداشته باشند

-هنگام مراجعه صبور و شکیبا باشند

-درصورت مشاهده مشکل در سایت با روابط عمومی سازمان به شماره 83212242 تماس حاصل فرمایند

دوره عملکرد این توافقنامه :

-این توافق نامه با امضای رئیس سازمان اعتبار دارد

- این توافقنامه از زمان درج در تارنما تازمان نیاز به اصلاح اعتبار دارد

خاتمه توافقنامه:

- این سازمان رضایتمندی و جلب رضایت ارباب رجوعان را سرلوحه امور قرارداده و در جهت گسترش خدمات به مراجعین ،حل مشکلات ارباب رجوعان تعهد نموده تا از هیچ کوششی دریغ نورزد.

- درصورت بروز هرگونه مشکل این سازمان موظف به پاسخگویی می باشد

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.4806912740072
Query time: 0.7580132484436